بانک اطلاعات مشاغل کتاب نقره ای


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

 با رشد و پیشرفت روز افزون کابران سایت ها و اینترنت، غالب صاحبان مشاغل در سدد برآمده اند تا کسب و کار خود را باصرف کمترین هزینه و زمان، به همگان معرفی بنمایند.

 

هدف ما در مجموعه کتاب نقره ای جمع آوری اطلاعات موثق و درست انواع مشاغل که صاحبان آنها خود تمایل به ارائه اطلاعات در مورد کسب و کارشان را دارند، می باشد. این گردآوری و ثبت اطلاعات با رضایت کامل و صد درصد صاحبان مشاغل و با رعایت تمامی قوانین و مقررات وب سایت سیلور بوکمی باشد، که به طور یکسان و بدون هیچ امتیازدهی به هیچ گروهی، در اختیار همگان قرار می گیرد.

بانک جامع مشاغل کتاب نقره ای، با ثبت تمامی اطلاعات مشاغل اعم از شماره تماس ها، مکان ها  و ....تبلیغات گسترده ای را در این زمینه به انجام می رساند.

سخنی با صاحبان مشاغل

شما می توانید به منظور تبایغات حرفه یا به عبارتی دیجیتال مارکتینگ، که باعث افزایش درامد و فروش کسب و کارتان خواهد شد. تمامی اطلاعاعات شفلی خود را در بانک جامع مشاغل کتاب نقره ی به ثبت برسانید. کتاب نقره ای یا سیلور بوک تا به حال توانسته است نیاز تبلیغاتی هزاران واحد شغلی و صنفی را بدون برخورد با هیچ مشکلی، برآورده کند.

شما می توانید تنها با تماس با شماره تلفن مندرج در سایت،  با تیم ما ارتباط برقرار کنید گروه کتاب نقره ای در کمترین زمان ممکن نیاز شما را پاسخ خواهند گفت.

 

خوشحال خواهیم شد هرگونه پیشنهاد و انتقاد را با به منظور پیشبرد اهداف ما و ارائه خدمات بهتر و رشد بیشتر وب سایت، با ما درمیان بگدارید.

منبع : بانک جامع اطلاعات مشاغل ، کتاب نقره ای 




:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : admin
ت : سه شنبه 15 مرداد 1398
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');